2017. december 9., szombat

Sütő Enikő: Nem törhetsz össze


Sütő Enikő: Nem törhetsz össze


Fülszöveg:
Kaden ​mindent elkövet egy normális életért 
Brianna mindent elkövet, hogy hátra hagyja a múltat. 
Van e számukra közös jövő vagy a múlt titkai felemésztik őket?

"Csak nyugodtan veszem a levegőt. 
A megoldásokra fogok összpontosítani 
Nem fogom hagyni, hogy a félelem irányítson 
Nem fogom hagyni, hogy a fájdalom összetörjön. 
Csak bátran veszem a levegőt, és rendben leszek. 
Mert a történtünknek még nincs vége."

A gyógyszer, a drog, és az ital volt a mi függőségünk. 
Saját testünk rabjaként éltünk vágyak, álmok, boldogság nélkül. 
Megváltozott éltünk abban a pillanatban, amikor tekintetünk összekapcsolódott. 
Veszély, vágy, tűz kezdett lángolni testünkben. Ismeretlen ösvényen haladtunk, de minden lépés szenvedélyt, és forrósságot ígért. 
Akkor változott meg minden, amikor egymás szemében felfedeztük a szerelmet. 
Többé már nem akartunk azok lenni, akik voltunk. Valami többre vágytunk, valami jobbra. Valódi boldogságra. 
Hogy jó nekünk ez a változás? 
Szerelem ez vagy egy újabb függőség?

Kiadó: Publio
Oldalszám: 208

Megrendítő, fordulatos. Imádom! 

" Nélküle... Fogalmam sincs ki lennék. De nem is szeretnék kísérletezni vele."


Értékelés: 

A történetet ezúttal váltott szemszögben olvashatjuk, ami bevallom a kedvencem, így ezt a részt még jobban imádom! 
Nem lennék Brianna helyében az biztos… Úristen ennyi rémes titkot és akkor ő még nem is tud mindent. Én is négy kézzel kapaszkodnék Kadenbe, ugyanakkor megtudom érteni Brianna tettét. Scottot az utóbbi két részben csak néha fojtottam volna meg, most viszont péklapáttal ütöttem volna jóóó sokáig… 
Kaden múltja sem szép, pláne az, ahogy mindig felszínre tör, én lelöktem volna a nőt a színpadról nem még… na mindegy, azért megkönnyebbültem, hogy Tony a ludas ebben a dologban és nem ő, bár a múltat nem róhatjuk fel neki, de a jelent a koncertet, na azt igen. Ezt befejezhetné végre! 
Nem tudom milyen titkokat tartogat még az írónő, mert ugyan van tippem és sejtésem tartok tőle fogok én még meglepődni. 
Ennek a résznek a vége egyszerűen szívet szaggató. Ők nem ilyen befejezést érdemelnek. Annyi kín és szenvedés után, végre megérdemelnék a nyugalmas boldog életet, de már előre tartok a folytatástól. Lesz még itt sírás, veszekedés és fájdalom... 


A szerelem, a szenvedély, az erotika még mindig hatalmas szerepet játszik a történetben, de teljesen megtudom érteni miért. Brianna semmi másban nem lehet biztos, csak Kadenbe, de érthető, ha néha még benne is elbizonytalanodik. Kell neki valami kapaszkodó és az a testi kapcsolat, ha már a lelke romokban hever.

Kedvenc idézetek: 

Nem vagy mindig tökéletes, és rengeteg problémával kell megküzdened. De én szerelmes vagyok a tökéletlenségeidbe."

"Ajkamat óvatosan érintettem az övéhez, mintha valami értékes porcelán lenne."

"Talán most először igazán élveztem az életet, és boldog voltam."

"Aztán megéreztem, ahogy egész testével hozzám simult, és elpárolgott belőlem az összes feszültség."


" Próbálok mindig erősnek mutatkozni, úgy tenni, mintha semmi sem lenne hatással rám, miközben belülről ezer darabra hullok."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...